A lovely snowy day

Lambat sikit aku tulis jurnal hari nih. Semalam aku ada final. Alhamdulillah boleh jawab semua soalan. Betul atau salah, aku tak tau. Tapi aku puas hati sebab aku put all my effort in this exam.

Sejurus selepas final tuh, aku singgah Big Bowl, a chinese restaurant, beli shrimp fried rice untuk dinner. Then aku terus bergegas ke Gateway. Tak tahan weih.. sejuk sangat. Malam nih aku nak berehat. Nak layan movie. So, aku ngan Hase (yang memang berehat sepanjang masa :p) layan citer Vanilla Sky. Dah tgk dah dulu, cume tak braper paham. Ok la daripada tgk Finding Nemo 6 kali macam dDot.. hahaha.. So, aku tgk la skali lagik citer tuh. Lucid Dream.. heh heh.. Habes jer movie, aku tertidur, selesa di bawah comforter awek aku (shakir).

Pagi tadi bangun dalam kol 630. Sejuk sangat... rupe2nye kat luar tuh snow. A calm snow without the wind is a lovely snow.. Sampai ke saat aku menulis ni pun snow masih belum berhenti. Seluruh downtown state college sudah diselimuti dengan snow.. Pokok2 yang kehilangan daun semasa berakhirnya Autumn dulu kini kelihatan cantik selepas dihias dengan snow yang bertimbun di celahan reranting pokok, mengikut bentuk setiap bende yang diselimutinya. Waghh.. jiwang la plak.. hak hak hak Tapi series memang cun.. hehe

Hari ini aku takdak kelas sampai la ke pukul 330 petang. So, aku tak tau nak buat apa. Nak study.. bukan malas, tapi takde mood sebab semalam baru abes final. Kire nak berehat la hari nih. Kang jammed plak otak nih. Yeah.. berehat sambil layan snow scenery nih. wahahaha.. 1 down and 3 more finals to go.. and they are 9 days away.. Oh yer.. aku baru siap dengan proses memindahkan tempat study aku dari ruang tamu ke dalam bilik tidur. Selama nih aku tak dapat nak pindah sebab cable internet tak sampai dalam bilik. So, hari nih aku dapat berpindah sebab si hase kasik pinjam his suspended cable yang berjela-jela tuh. Jadi.. lepas nih takdak alasan tempat study tak selesa ke hape.. Boleh concentrate even more inshaAllah..

Cukup dulu setakat nih. Bebudak tuh ajak aku gi ice-skating sok. Tengok la dulu camne.. kalau ade mood aku follow ler.. Kalau takdak aku nak lepak bilik siapkan assignments. Till then... babai...

Posted by Ahmad Fadzli on December 5, 2003 at 11:18:00 PM | Permalink