Pejam celik dah minggu ketiga. Pejam celik lagik dah nak abes Summer, pejam celik lagik... aku bakal bergelar ayah....

Lek..lek.. tuh propaganda jer. Tade sape yang nak jadik bapak kat pennstate nih. Kalao ade pon mungkin si Awie ngan Si Aim.. tuh pon taktau la bile... InshaAllah. Mari kite same2 doakan untuk mereka... Amiin... heh...

Kalao korang pernah terbaca pasal aku mengadu kerna rindu teramat pada Tocibai aku (buat yang taktau.. Tocibai merupakan nama timangan laptop Toshiba Satellite aku. Nama yang muncul kerana kecibaian tocibai yang terlampau degil sampai aku terpaksa format tocibai nih buat kali keenam baru2 nih). So... nak dijadikan citer.. Semalam aku pon dapat lah bungkusan dari Toshiba... Bungkusan yang suatu masa dulu aku yang hantar kat Toshiba. Kerna terlalu excited... Aku pon meloncat dari bangunan The Legend.. er.. tade.. memain jer. Yang sebetulnye.. Aku pon power on la laptop aku tuh. Tersemat di sebalik bungkusan tuh, sekeping nota yang bertulis... "Your laptop is awesome, i even had a wet dream about Tocibai..." err... gurau lagik.. yang sebetulnye, die tulis, Tocibai mengalami kebakaran serius pada bahagian Motherboard melibatkan satu sistem tidak berfungsi (dah kate 'mother'boardkan...). Sumernye disebabkan kipas penyejuk yang tersumbat dek habuk. So... aku nasihat la sesape yang gune notebook. Tak cukup dengan hanya membeli Dust remover dan lap LCD screen anda.. Lebih afdhal lagi sekirenye anda mampu unassemble laptop anda di bahagian kipas tuh. Kalao tak mampu, cukup la dengan selalu bersihkan bahagian bawah laptop anda.. (meja ke... karpet ke...) Kalao tak.. haa.. jadi cam aku. 2 bulan tak pakai laptop.. Dah la dalam musim Summer... hampeh...

Enuf talking about kecibaian tocibai. Yang pasti die dah selamat sampai dipangkuan aku. Dan sudah pastinya.... Aku akan take extra care selepas nih. Dan hingga ke saat ini, aku setia disamping Tocibai aku... melepaskan rindu... :D

chowz


Inilah die tocibai...

Posted by Ahmad Fadzli on July 16, 2003 at 4:54:00 PM | Permalink