allo... :D
Hari minggu berlalu sudah. Ape aku buat? Tade pape2 yeh.. heh heh.. Adela buat assignment siket2 sebab hari nih aku kene submit akunye lagu. Alhamdulillah... siap jugak dan selamat dihantar kepada Prof Hurtz. Aku tak puas hati senarnye, kalao boleh aku nak compose lagu yang otai2 siket. Amek lagu2 nasyid aku yang dulu2 ker. Boleh la aku simpan in a proper way of doing it. Maksud aku... dalam bentuk music sheet, lengkap dengan notes dan segala bende alah yang patut ade. Hari nih gak, Dorothy (my art istructor) panggil aku untuk evaluation. To my suprise, aku orang paling lama kene interview. Sebabnye? sebab aku ngan die banyak sembang pasal bende lain. Haha... Kesian classmates aku yang lain. Ape2pon aku puas hati ngan progress aku setakat nih. Banyak juger die bagi pujian. Kembang kempis hidung aku dibuatnye. Anyway.. aku memang suke dengan instructor art aku nih sebab die memang tak suke push student2 die. Die bagi sebanyak masa yang boleh. Asalkan... sumer anak murid dapat ape point die. A very nice lady. Kalao korang citer matrix.. Gaya die adela siket2 macam watak "Oracle" dalam citer tuh.

Minggu nih minggu terakhir untuk kelas2 1st summer session aku. Hari Khamis nih hari terakhir. Minggu depan, stat plak session kedua. Berat la siket subjeknye. Terasa pantas plak masa berlalu. Tanpa disedari... dah nak masuk Fall.. meaning, junior2 yang fresh2 belaka akan datang meramaikan lagi komuniti m'sia kat bumi pennstate nih. At last... arik nih muncul gak matahari. Barula terasa bahangnye. Oang putih ape lagi, time2 nih la die nak tunjuk body. Hah hah... Aku pon tak paham la.. Dah elok2 putih, nak coklat... pelik2...

Untuk skang nih, cume tinggal satu lagi final drawing untuk kelas Art, and a final exam untuk kelas Music aku. Lepas tuh aku bakal bergelar artis serba boleh wahahahahah... Aku harap, aku dapat la sesuatu daripada kelas2 nih. Aku akan spend masa dalam seminggu nih betul2. Aku nak A++!!!! heh heh..
Okla kengkawan.. Gua chow dulu, wassalam...

Posted by Ahmad Fadzli on June 24, 2003 at 4:14:00 AM | Permalink