Allop...
So... bermulalah kerjaya aku sebagai TA arik Selasa lepas. Aku begitu sibuk sampai tak berpeluang nak update site nih. Best juger jadik TA nih rupenye. Anak2 buah aku sumer expect aku nih student ART, hahha... Bangga sungguh bile derang mintak ajar tuh dan ajar nih. Kebanyakannye freshmen, so banyak yang maseh cute2 gitu. Ade sorang minah nih pergh.. cun..cun.. nih yang buat aku semangat nak gi kelas jadik TA nih. Bukan senang woo nak ajar oang putih nih. Lagik2 bile paktam yang tanya aku.. Susah seh nak paham.

Minggu nih memang minggu nih yang memenatkan... Tapi, aku kene aware.. minggu depan pasti lagik penat. Dengan midterm exam lagik.. aku rase cam nak pengsan.. 2 chapter sari... and korang boleh bayangkan tak.. kitorang stat blaja dengan Organic nye part.. penin seh. Actually course nih expect kite masih ingat lagik bende2 alah masa SPM... masalahnye.. aku dah lupe!!.. hampeh.. terpaksa la aku revisit balik sumer2 tuh. Okla.. aku rase as long as aku stick dengan jadual harian aku, aku yakin, takde masalah...

maleh nak sambung.. nantila malam nih aku citer.. sebab hari nih special... 4th of July... Hari Kemerdekaan USA. chalo...

Posted by Ahmad Fadzli on July 5, 2003 at 5:11:00 AM | Permalink