Assalamualaikum...
Hari minggu berlalu sudah. Abes jer amek exam arik jumaat tuh.. Terus aku melenjan Warcraft III 6 jam.. Disusuli plak dengan melenjan PS2 Syah 6 jam lagik dan diakhiri dengan aku tido mati kat Nicholas Tower. Bangun2 dah kol 2 petang terus balik umah bersiap nak pi main bowling plak. Malangnye... ade tournament plak and no lane was available... Nak taknak... aku, aim, kecik ngan mama tunggu gak sampai abes tournament. Keputusannye.. aku menang dengan bergaya skalik wahahahaha... Balik dari main bowling, terus ke cinema beli tiket citer 28 Days Later... Malang tak berbau, citer tuh boleh aku simpulkan sebagai citer bangang. So... aku sound awal2... Jauhkan diri anda dari movie hampeh nih. Then... dalam kol 12 malam... kitorang makan malam beramai-ramai. Masakan spesel dari Yeng dengan tetamu yang diundang... terdiri daripada oja, mahira and dd pelat. Jangan mare ek dd...

Actually hari ahad nih hari yang sungguh spesel sebab hari nih merupakan birthday member terbest aku.. Sape lagik kalo bukan besday sedara Aimran Hakim. Di kesempatan ini, aku nak ucapkan

Selamat Hari Jadik buat AIM

Semoga ko terus cemerlang... Jangan lupekan ako.. heh heh...

Esok.. Kelas pertama untuk 2nd session bakal bermula.. Aku berazam.. aku nak pi kelas dengan semangat yang penuh membara and aku taknak miss satu kelas pon kali nih. heh heh... jom kite tengok... sape brani cabar aku? Kelas kol 8 pagi nih.. susah nih... Aku harap semangat yang aku ade skang nih terus membara sampai ke last class.. inshaAllah... Oh yes.. satu lagi... Aku cak ucapkan tahniah kat adek pompuan yang paling cute dalam dunia nih... Tahniah la sebab ijah dapat no 1.. Malangnye.. Along takde hadiah nak bagi :p. Kalao ijah dapat straight A's PMR.. Baru ade hadiah paling gempak... Okeh? Heh heh.. So, teruskan la belajar dengan bersungguh2... strive hard for the best of the best.. :p
until then, wassalam...


Ni ade satu gambar tersembunyi. Ade satu bende paling cantik kat dunia nih dalam tuh. Kalao korang tak nampak, sedih tapi benar.. Korang bukan pencinta sejati hah ahahaha...

Posted by Ahmad Fadzli on June 30, 2003 at 8:56:00 AM | Permalink