allop...

Hari nih hari sabtu dan aku menulis nih semasa matahari masih di ufuk timur. Kat State College, saban hari matahari cukop susah nak muncul. Sejuk sangat walhal skang dah masuk Summer. Aku bangun awal giler arik nih. Kol 5:20. Ape keje aku bangun awal2 pagi sabtu? Hujung2 minggu ni la orang nak bantai tido. isk.. actually aku tertido awal semalam... Bile dah tertido... Memang sure tido mati. Aku ingat kalao orang nak kejut aku, mesti terpaksa gune satu kolam air.. wahaaha.. Aku bukan sengaja tido semalam. Agaknye dah penat sangat kot. Semalam sebelum tuh, aku tido lambat siapkan 2 final drawings. 3 jam jer aku dapat tido. Lepas semayang Jumaat terus gi Nicholas Tower membantai PS2 Syah. Aku nak balik... sat lagik hujan lebat sangat la plak. Haru2... Terus aku sambung main PS2 sampai kol 6 petang. Aku kene balik awal nih.. sebab aku ade quiz music kene buat online sebelum kol 12 midnight. Balik2... waduuuh... Bebudak nih tgh main Rise of Nations plak dah... Hmm.. so.. aku dengan sangapnye... baring2 sambil tengok tv. Perot dah berbunyi.... Mana taknye, aku makan burger sebijik jer dari pagi tadik. Sat lagi tanpa kusedari, mataku terkatup rapat...... Aku mimpi member2 aku tgh gi party :D

Nak buat camne.. bende dah berlalu. Kantoi la quiz aku tuh. Hilang 10% camtuh jer. Cibai betul tocibai aku tuh. Kalao tak rosak... boleh aku buat keje. Orang tanya aku kenape tak buat kat Comp Lab. Sebenarnye.. memang tak bleh buat kat comp lab.. Sebab webpage tuh requires beberapa buah softwares yang kene install before u can see the whole page... Interactive la katakan.... Nak install kat comp Lab mane boleh... Tu la pasal... Isk... tocibai...tocibai... Ko dah merosakkan grades aku tau tak???

Aku skang nih dah bertugas sepenuh masa sebagai pembekal lagu2 kat cenel #mp3zs. So... kalao sesape yang tak tau menahu pasal bende alah nih. Boleh la tanya2 aku. I give my full credits to shahir... Usha la script mamat nih kat mp3zsnye website. (oh yes... nick aku kat #mp3zs--> ab3^

Posted by Ahmad Fadzli on June 21, 2003 at 10:14:00 PM | Permalink