One more..one more..

MOVED!!!


to: perfection

Alhamdullilah bangun tido semalam sakit kepala aku dah hilang. Aku terlena sambil dengar lagu Jazz Diana Krall.. hehe.. soothing.. sedap dengar..

Aku ade satu paper hari nih.. pukul 8 pagi tadi. Semalam aku tidur agak sekejap. Sejak petang lagi aku dah berada di Gateway, study beramai2. Pukul 3 pagi baru dapat lelapkan mata. Tak lama aku tidur... Alhamdulillah.. aku agak yakin dengan final paper yang nih. Harap2 grade aku lepas A-. Kalau tak memang susah sikit nak tgk GPA yang membanggakan.

Sepulang dari exam tadi.. aku terus ke rumah aku di Park Hill.. Apa lagi kalau bukan untuk sambung tido. Aku perlu berehat sedikit. Esok hari terakhir.. Bersabar sikit je lagi. Aku agak risau.. sebab paper esok, bagi aku adalah yang tersusah. Hmm.. Aku pun tak berharap sangat.. Kalau aku dapat buat alhamdulillah.. yang penting sebelum esok nih aku nak kerahkan semua tenaga aku. And then.. aku nak cuti!!

Oh yer, masa tido tadi aku mimpi di siang hari.. mimpi aku balik Malaysia.. isk.. sedihnye. Mungkin dah kempunan sangat aku nak balik nih. Lagi2 bile difikirkan.. aku hanya boleh balik setahun lagi. Agak lambat lagi tuh..

Snow turun lagi hari nih. Takdan berhenti sehari.. takdan orang nak shove the snow.. snow turun lagi.. Akibatnya, kelihatan agak tak terjaga.. Sidewalks pun licin.. Kene jalan hati2.. lenguh kaki nak kene control cara jalan nih.

orait.. tuh jer dulu untuk hari nih.
towards the last paper!

Posted by Ahmad Fadzli on December 18, 2003 at 5:30:00 AM | Permalink