The Battles

Dulu mak aku pernah cakap... along nih bile nak exam besar2 selalu sakit2. Time PMR dulu aku demam seminggu. Last day before PMR baru aku sembuh. Camtuh gak masa SPM... aku diserang migrain. Betul2 sebelum SPM. Sampai aku terpaksa berbekam lima tempat di seluruh badan aku. Alhamdulillah... aku sihat masa amik exam. Camtuh gak kat sini.. Semester lepas.. betul2 sebelum Finals.. aku sakit telinga.. seminggu baru sembuh.

Memang betul la apa yang mak aku cakap tuh. Mak aku lebih mengenali diri aku dari aku sendiri. Skang nih .. kepala aku berdenyut sejak malam semalam .. Amek exam tadi aku terpaksa memerah kepala menahan denyutan perit di kepala aku. Dah la exam astro final nih paling banyak kene baca dan hafal. 162 soalan objektif perlu disiapkan dalam masa sejam setengah. Pergh.. giler aku dibuatnya dalam dewan tadik. Alhamdulillah.. aku dapat jawab semua.. Harap2 aku tak cuai sebab buat laju sangat...

Dan aku harap untuk 2 paper lagi.. aku kembali sihat.. sampai ke tengah malam nih pun aku tak mampu tidur lagi sebab kepala nih masih berdenyut.. Sejam aku mandi tadik.. basahkan kepala namun sakit di kepala nih tak juga hilang2.. Aku nak rehat betul2 malam nih.. harap2 esok aku dapat bukak buku sikit. And then aku nak cuti secuti-cutinya.. haha.. tak saba.. Aku nak siapkan version 2.0 secepat mungkin... Oh yer... aku baru install Adobe Photoshop CS edition ngan Microsoft Office 2003 dalam tocibai.. Banyak features baru.. especially Microsoft Outlook 2003.. Menarik.. Lagi tak sabar aku dibuatnyer.. cepat la abes final nih... :p

Untuk Fall 2004, aku akan berpindah rumah dari Park Hill ke Meridian.. Sebab si Aim dan cineh nak masuk sekali.. so kene cari rumah untuk 4 orang lah.. harap2 pilihan yang aku buat nih betul.. and sekaligus membantu study aku kat sini untuk 2 tahun akan datang..

Untuk mereka yang menunggu kepulangan aku ke Malaysia hujung tahun nih.. aku mintak maap sebab aku tak jadik balik.. nampaknye kene tunggu winter taun depan.. setahun lagik.. achik.. nanti along pos jer hadiah2 tuh ok? zhoulsz... nampaknye aku terpaksa ucap babai kat Sate R&K hehhe... Aku tak boleh balik Summer.. sebab aku dah janji ngan diri senirik nak amek kelas setiap Summer.. 12 credits each summer.. so, aku boleh ringankan sikit jumlah kredits dalam semester biasa.... Itu yang terbaik bagi aku yang takleh amek banyak2 kredits skali nih..

Orait.. aku nak sambung percubaan tido aku... :p

Posted by Ahmad Fadzli on December 16, 2003 at 1:35:00 PM | Permalink