rolling

Baru balik dari Gateway, rumah kir, awie, yeng and hase. Derang duk berempat kat situ. Aku kat Park Hill berdue dengan Syah. Kitorang ni je la student melayu PennState yang memilih untuk tinggal off-campus. Yang lain duk dalam. Memang setiap hari Selasa malam Rabu aku akan datang melepak di Gateway dengan satu tujuan, nak siapkan hw. Susah kalau nak buat sorang2. Boleh tuh boleh.. cume aku nak siap cepat sebab malam nih gak kene hantar. Hahaha.. Okla.. aku tak suke sebenarnye study sorang2. At least kene ade rakan kat sebelah nih yang sudi ditanya dan sudi dibawak berbincang.

Oh yer.. 30 Sept (baru kejap tadi habis) adalah besday Oja. So, di kesempatan ini aku nak ucapkan...

Hepi Besday Oja!!!

Semoga si oja nih jadi lebih matang.. :p
oja dan abe tgh dating kat HUB

Hari nih hampeh sikit. Productivity kurang memuaskan. Banyak tido dan banyak mengadap tocibai. Bukan sebab aku saje-saje taknak buat keje. Bangun pagi tadi kepala aku sakit berdenyut-denyut. Mungkin sebab dah lame aku tak tanggal contact aku. Baru semalam tanggal lepas 4 hari pakai hahaha.. Malas sebenarnye nak pakai bukak contact nih. Kalau boleh aku nak pakai terus contact tuh. Taknak bukak-bukak dah. Actually ade teknologi baru untuk mata nih. Lagi baru dari teknologi menggunakan laser atau Lasik. Skang nih derang boleh tanam terus contact tuh dalam mata and daripada rancangan tv yg aku tgk tuh, care nih lagi berkesan dari Lasik. Tak tau la camne die tanam. baca news pasal implant contact nih.

Banyak sebenarnye nak dikongsikan bersama kat sini. Lagi2 pasal tarikh perletakan jawatan yang dijanjikan dr Mahathir dah sampai. Banyak tuh nak citer pasal tuh tu.. hehe.. Susah juger nak cerite sumer sebab blog aku nih takde bincang pasal particular topics cam kebanyakan blog lain buat. Kejap2 citer pasal nih.. esok pasal tu plak. So, subjek aku luas.. seluas mata aku memandang dan telinga aku mendengar. Aku pun tak suke sangat nak fokus mane2 subjek. Aku nak hati aku bebas berbicara tentang apa saja bende yang bermain di fikiran aku.

kalau orang kata kita buta, orang tu buta pasal kita.

Posted by Ahmad Fadzli on October 1, 2003 at 1:23:00 PM | Permalink