saham

Sementara tunggu ayam masak halia aku masak, boleh la aku update sikit jurnal aku untuk hari nih. Aku tgh masak ayam masak kicap halia (pergh bunyi ke main lagik hahaha), resepi nih hasil tunjuk ajar dD and oja yang memang terkenal sebagai chef terjun (bukan bidan terjun). Hehe.. kalau kitorang cam malas jer atau ketandusan resepi and derang plak boleh lepak kat umah kitorang, memang la jadik chef terjun. hahaha.. Tapi itu dulu, masa aku masih mentah lagik dalam bab2 memasak nih. Skang gua dah boleh masak sendiri, boleh hidup sendiri... :p

Hari nih memang sejuk. Biasanya tangan kita nih selamba jer berayun mengikut alunan gerak badan tapi hari nih tangan terpaksa letak dalam poket. Dah macam winter plak.. sumer orang berjalan tangan dalam poket. Lagi2 tahun nih diramalkan salji turun awal, some time at the end of october. Tuh memang awal... Musim luruh baru nak muncul, takkan nak snowing dah kot. hehe.. begitulah keadaan cuaca kat bahagian north east of the United States nih. Extreme sikit.

orait.. nak sambung.. kang hangus plak ayam tuh (dah hangus dah pun :p) Then aku nak buat hw sikit..

Posted by Ahmad Fadzli on September 30, 2003 at 9:15:00 AM | Permalink