#319

malam hari sabtu tadi, juniors pompuan datang umah aku plak. Minggu lepas bebudak laki. Derang datang dengan tujuan yang sama. Nak tumpang masak. Aku dengan senyum lebarnya menerima kehadiran derang sebab aku dapat makan free lagik. Hhehe.. Actually derang datang untuk celebrate besday. So, di kesempatan ini aku nak ucapkan Selamat Hari Jadi buat Siti Hawa. Ko memang cun :p Anyway, terima kasih kat derang sebab sudi melawat aku dan syah.

Hari nih juger merupakan hari jadik sorang lagik mamat yang memang tak asing lagi dalam dunia irc. Siapa tak kenal dengan nick da^hype. Mamat ni la pengasas cenel #mp3zs dan juge scripter kepada hIRC script yang memang mantap. hIRC berbeza dengan script-script lain sebab hIRC banyak features yang 'bekerjasama' dengan windows. Nama pon Hybrid IRC. Hepi besday buat Shahir. Pelik bile fikirkan camne aku boleh kenal si shahir nih. He buzzed in to my channel, chatting and get to know each other. Then it was the Midwest that handshaked us together and he generously played pennstate basketball team. Guess what irc is not that faux relationship... Persahabatan itu buta.

Hari nih dah masuk hari Ahad. Banyak bende yang perlu disiapkan... tak boleh nak lepak2 cam selalu... Untuk page nih, banyak yang tak siap lagik. Dua link kat atas tuh dah sebulan tak activate. Bajet nak activatekan dalam bulan nih. Tapi tak sempat siap juger. Flash untuk splash page pon dalam pembikinan. InshaAllah... kalau ade masa, akan disiapkan.

Lagu minggu nih memang spesel. aku ingat aku akan stick dengan lagu nih lama sebab walaupun lagu nih keep looping, aku tetap tak bosan dengar :p rase macam ade kat umah sendiri bile dengar lagu nih kat sini. Banyak yang mintak lagu nih kat #mp3zs lepas aku advertise kat shout box tuh.. hehe.. thanks for stepping by... ni list lagu yang aku ade list lagu abe

Posted by Ahmad Fadzli on September 28, 2003 at 2:17:00 PM | Permalink