kosong

Alhamdulillah... kurang rasa sakit tekak. Semalam aku terus tak datang kelas. Alhamdulillah hari nih boleh datang. Badan dah rase sedikit bertenaga. Aku cube push badan aku untuk berpeluh. Aku cukup risau kalau aku demam. Banyak la keje yang aku tak boleh buat. Dah la skang nih minggu exam. Risau takut tak dapat datang exam sebab demam. So, aku bagi badan aku berpeluh. Alhamdulillah ade kesan. Memang kite tak boleh jadi lemah dalam bab melawan demam nih. Kene fight balik. Kalau tak jadi lagi teruk.

Banyak keje aku takleh siapkan mase aku tak sehat. Assignments pon dapat buat separuh jer. Bolehla asalkan ade markah. Okla.. Lepas nih kene jaga kesihatan betul2. Skang nih memang musim sakit. Classmates aku banyak yang selsema. Kebersihan memang selalu kene jage.. tuh pesan mak aku...

Takde ape yg istimewa. Badan baru rase nak pulih, inshaAllah... aku akan cube cover balik ape yang aku miss...

Posted by Ahmad Fadzli on September 25, 2003 at 11:28:00 AM | Permalink