Updated V

updated V

Banyaknye error page nih. Entah kenape semalam blog aku nih jadik teruk sangat. Sampaikan ade masanya aku rase nih bukan blog aku. Tables pon berterabur. Paling teruk, bukan page aku terus. Address kat atas tuh address aku tapi bukan blog aku yang keluar. aaaargghh.. Daripada nak belajar terus tak jadi belajar. Duduk la aku depan tocibai sepanjang malam cube fix page nih. Masa yang diperuntukkan untuk study habes begitu saje. Then at the end of the day, tak jugak elok2. Aku memang rase hangin sangat. Aiyaa.. ni yang melemahkan semangat aku untuk terus menulih nih. Ade jer yang tak kene. Lebih baik aku duduk dan study tanpa perlu bimbangkan pasal code2 yang dah berserabut dalam kapla otak aku skang. arrghh!! Aku dah cakap dah dulu, blogger punye archive nih memang bengong sikit. Tukar jer setting, abes berterabur. Bulan jadik minggu, minggu jadik hari.. hampeh sungguh blogger nih. Aku tekan satu butang jer, republish all. Terus berterabur akunye archive. Aku ingat die takleh nak update templates untuk archives la. Grrr... Nih yang gua tensyen nih...

{this post has sequences}

»updated V
»pulih
»updated IV
»updated III
»updated II
»updated I

Posted by Ahmad Fadzli on September 30, 2003 at 12:18:00 AM | Permalink