Pulih

salam...

Pulih

Alhamdulillah... dah hilang sakit telinga aku. Selama empat hari aku berubat akhirnya sembuh juga. Shukur sangat-sangat sebab dapat juga aku dengar balik macam orang normal. Bila terfikirkan dugaan2 yang datang nih, kadang2 menyesal juga. Bila kita dalam kesusahan baru kita nak kembali kepada fitrah. Bila ditarik salah satu nikmat baru kita terasa betapa tak sempurnanya kita tanpa salah satu deria tersebut. Alangkah sombongnye manusia...

So.. dengan konfidennye, aku melangkah ke kelas dengan senyuman terukir lebar....

Selain telinga aku nih ade satu lagi yang dah sembuh... Yep.. Ab3^ | A Summary of Me dah takde error!!! hahaha.. Semalam baru aku jumpa dekat mane silapnya. Memang betul jangkaan aku sebelum ni. Memang bukan salah scripts. Tapi... aku terlupa something.. Bloggers tag is a script... Hehe.. that's the clue. So tepat jangkaan aku yang memang bloggers code tak dapat kesan archive aku yang dah hilang entah ke mana... Tapi naseb baik, aku ade simpan salinan2 archive yang lepas2. So.. there's no problem. Aku boleh buat page sendiri khusus untuk archive. So.. setel la sudah masalah aku yang satu nih...

alhamdulillah...

Oh yer.. Hari nih first day Lab chem aku. Kelam kabut sungguh aku nak buat laporan tadi. Dah lama tak menulis lab report. Hmm.. Nasib baikla labmates aku baik2. Sebelah kiri aku orang Pakistan, nama die Jaffar. Sebelah kanan aku plak the only junior dalam kelas nih. Cheryl, a cute chinese girl. Memula tak tau juga yg dia tuh Malaysian sampailah time perkenalkan diri. Hmm.. menarik...

Yep.. Hari2 esok bakal menarik... Dugaan tetap dugaan.. Apelah hidup tanpa dugaan? Apa salahnya jika kita berlagak ceria menyambut hari2 esok... Rabbishrahli sadri... Wayassirli amri...


chiowz..

p/s: hari nih 9/11. Amerika sambut hari peringatan... Teringat plak ape yang Encik Zainal (JPA) cakap dulu... "Pegi US nanti jangan cakap nogori.. Bile orang tanya kite, jangan cakap Oo.. Sama la den.." :p

»pulih
»updated IV
»updated III
»updated II
»updated I

Posted by Ahmad Fadzli on September 12, 2003 at 8:16:00 AM | Permalink