Serabut sikit kepala nih. Semalam pi tgk movie kat HUB, american wedding. Balik, siapkan website MASA sampai Subuh. Pastuh tido sat. Bangun balik kol 9. Sambung lagi buat website. Baru kejap tadik, ade due minah omputih (jiran) lepak rumah aku sebab takleh masuk rumah semata-mata nak tgk football pennstate lwn iowa. Derang tak bawak kunci rumah. Terkejut aku sebab aku kuar bilik tak pakai baju (pakai tuala jer), tgk2 ade awek2 plak kat ruang tamu. Hish.. Lain kali datang waktu malam. Lagi best.. hahah... Anyway kenalla aku lagi satu jiran hari nih. Lepas tuh aku serabut balik... Esok dah pose, tapi aku tak tau nak cakap ape sempena bulan pose nih. Blog2 lain sumer ade ucapan rasmi masing2. Ternyata yang aku nih terlampau fokus kepada sesuatu bende sampai terlupa bende lain. Akhir kata, jangan cepat melatah. Kelak menyesal.

Posted by Ahmad Fadzli on October 26, 2003 at 1:12:00 AM | Permalink