updated III

updated III

salam...

Okeh... aku dah boleh tido dengan lena lepas siapkan satu lagi bende untuk webjurnal aku nih. Skang korang boleh tau siapa orang2 yang aku tgh ceritakan. Contoh Yeng . So lepas nih, buat yang tak kenal dengan rakan2 aku boleh la click link tuh and some descriptions akan kuar... Setakat nih aku baru buat untuk bebudak rumah aku kat Pennstate nih. Ade la 6 orang. InshaAllah akan diupdate (tak sabar nak buat dD punye...)

Lagi satu bende yang berjaya aku figure out. Sebelum nih aku cukup tensyen dengan IE6 sebab IE6 membolehkan para surfer (korang) curi images. Kalau korang tak perasaan. Korang boleh letak cursor mouse tuh atas mana2 image (aku punye website takleh la sebab aku dah edit :p), and a small toolbar (comprises of 'save as, print etc buttons...) akan muncul di sebelah atas kiri image tersebut. Toolbar nih (selain dari right click) membolehkan korang curik image tersebut (in my case it is copyrighted). So... aku terjumpe lah satu meta tag nih... Untuk disablekan feature baru IE6 nih. Kesimpulannye, no more curik2, then buat super-impose haha... But still... Bende nih tak jadi plak dengan link yang baru aku sebutkan sebelum nih (link Yeng tuh...) sebab yang tuh korang boleh curik.. Yang nih aku belum figure out lagik camne nak buat... InshaAllah aku takkan mencemarkan gamba2 hensem dan gamba2 ayu memember aku... heh heh..

Sebelum mengakhiri... aku sajikan untuk korang TomYam yang terhidang atas meja nih... Until then, have a good nite... babai...



»updated III
»updated II
»updated I

Posted by Ahmad Fadzli on July 31, 2003 at 1:33:00 PM | Permalink