arrgghhh.... Boleh aku kantoi tak gi sekolah lagik hari nih!!... Ish.. tensyen giler... Bukan ape... Hari ni sebenarnye hari terakhir aku bergelar TA untuk kelas Art tuh. Kalau aku datang tadi... dah setel satu bende. Mesti Dorothy pelik... tertanya-tanya ke mana aku menghilang sebab aku yang cakap nak set last class hari nih. Last2 aku plak tak datang... hmmph...

Hari nih aku paksakan jugak main bola walaupun kaki nih masih sakit. Kurangla sikit sakitnye berbanding semalam. Mule2 aku tak nak main. Sat lagik tengok bebudak nih semua semangat plak. Aku pun jadi tersemangat skali... Takpelah.. Tak payah la main betul2 hari ni... Setakat jalan2 kat atas padang tuh. Tanpa diduga... Sampai2 kat padang kelihatan ramailah plak orang main bola... Dah la sumer muke2 familiar.. muke2 yang slalu main bola ngan kitorang. Budak2 euro.. ngan bebudak puerto... Nak taknak... kitorang lawan ler derang. So... tak kesampaian la hasrat aku nak bermain rilek2.. Jadik game Malaysian lawan The Rest of the World plak.. Tak bleh la nak main2.. Mesti nak jaga maruah. Puas hati ler juge main tadi. Agak seimbang... Kaki aku yang pada mulanya sakit-sakit jadik tak sakit. Mungkin sebab semangat tuh membara semangat. Habes jer main... dah ok plak kaki aku... Alhamdulillah... Kesimpulannya Awie barai... heh heh...

Oh yess.. aku ade problem dengan aku punye archive. Seems to be lost somewhere. Aku ingat Blogger still ade problem dengan archiving nih. Memang serabut pon. Kalao kite tuka jer setting, terus kelam kabut jadiknye. So... Aku ingat aku tak nak gune dah tag Blogger untuk archiving lagi. Elok aku buat link sendiri jer.. Yang penting.. archive tak hilang.. Kalao hilang boleh nangis maaa... Macam la kalau kite hilang diari kesayangan kite... hmm..

Anyway... Banyak reminder aku dapat dalam minggu nih. Reminder besday... Stakat nak bagi ucapan tuh.. okla.. Nak bagi hadiah... Bagi kat aku dulu.. heh heh... Orait.. Esok tobat aku taknak ponteng lagik.. wassalam..

Posted by Ahmad Fadzli on July 31, 2003 at 10:09:00 AM | Permalink