Hari nih cukup meletihkan. Tobat aku taknak buat keje last minute lagi. Kalao boleh luangkan mase siket waktu weekend, baik la aku buat assignment2 tuh. Kalau tak jadi macam hari nih. Tak tido menyiapkan assignment untuk 2 hari. Tuh baru 2 hari, kalau seminggu punye assignments, mau aku pengsan dibuatnye. Anyway.. quiz hari nih alhamdulillah boleh buat. Oh yes... Hari ni nye recitation class special sket sebab lecturer dr. Bojan datang melawat. Nak tgk camne si Jon Serra bawak kelas tuh kot. Exam hari tuh pon ok. Tapi aku tak puas hati sebab average untuk kelas chem aku nih masih B+. Kalao boleh aku nak dapat A. Final nih la kene buat elok2. Tanpe disedari... Minggu depan dah final. Nak taknak, aku kene constant. Tak bolehlah nak tinggal2 assignment lagik. Kene buat terus lepas kelas....

Dek main bola petang semalam, aku berjalan macam orang patah kaki hari nih. Punye la sakit kaki aku nih. Berjalan terhenjut-henjut... Lagi2 bile naik tangga... pergh.. perit betul. Dah la semalam main tak performed. Slalu kene sergah dek Awie ... Kuuuus semangat aku dibuatnye hahaaha..Terus lost control, sepak pon tah ke mana... Nasib baikla ade minyak Mestika Hase... Kurang la siket peritnye...

Semalam duit JPA masuk. Tak perlu aku nyatakan di sini jumlah debit tuh. Cukup lah sekadar aku cakap... aku pegi shopping ngan Awie semalam. Aku angkat baju GAP ngan perfume Abercrombie & Fitch. Memang lama dah aku mengidam perfume tuh. Lagipun aku punye cK dah nak abes. Baju GAP tuh aku cukup puas hati. Memang cun... Tak cukup ngan shopping kat downtown State College nih.. Aku shopping plak kat eBay: Your Online Marketplace... Satu lagi bende yang aku dah lama idamkan berjaya aku rembat... Jam tangan Kenneth Cole New York. Perghh... memang cun jam nih. Memang American... Aku ingat nak angkat satu lagik untuk abah, tapi tgk lah dulu... Kalau ade rezeki aku balik lah Winter nih... Bawak skalik presents...

Sempena dengan masuknye duit nih juger, kiterang dah tetapkan destination percutian untuk summer break nih.. Kitorang nak gi ke Busch Garden ngan Water Country. InshaAllah.. plan nih akan terlaksana.. Agak berat juger nak kuarkan duit untuk vacation kali nih. Takpelah... lagipun dah lame tak pegi ramai2 camni...

Okay all... calos... (adeh.. sakitnye...)

Posted by Ahmad Fadzli on July 30, 2003 at 2:32:00 AM | Permalink