Edisi Fitrah

Edisi Fitrah

Siri FITRAH merupakan kembara aku dalam cubaan untuk mengenali diri sendiri dengan lebih mendalam. Aku memang nak sangat amik Psikologi tapi nampaknya, aku takdak harapan. JPA megitu berkeras dan aku terpaksa belajar sesuatu yang tidak aku minati.

So, edisi FITRAH lah tempat aku menulis segala pendapat dan pengalaman aku. FITRAH merupakan tulisan2 mengenai kembara psikologi yang bertemakan pengalaman hidup penulis (aku!). Di sinilah aku meluahkan segala isi hati aku dalam bentuk tulisan yang boleh diambil manfaat oleh orang lain. Aku tak suka menangis, so aku luahkan perasaan aku dengan cara professional...

Topik tidaklah luas sangat sebab semuanya berdasarkan pengalaman diri penulis semata-mata. Memang itu pun yang penulis mahukan. Penulis cuba mencari ketenangan dan melampiaskan keinginan diri untuk menceburi bidang psikologi. Penulis berminat untuk mengkaji, bagaimana manusia berfikir... Dengan harapan penulis dpt mengenali diri sendiri dengan lebih mendalam.

Sekian, terima kasih.

Posted by Ahmad Fadzli on June 19, 2003 at 10:25:00 PM | Permalink