A reply to comments from my dearest friends:

hoih!!! ape sumer ngajak aku pegi Uni masing2 nih. Kelu aku dibuatnya hahahaha!!!

Sori korang lambat reply. Duk bz buat portal masapsu sampai terlupe ade website sendiri. Nantikan kemunculannya lepas spring break kitorang (minggu depan).

Anyway.. aku dah setel down skang. Result aku pun agak ok. Still ade can. Glad that somebody if not everybody here amik berat pasal aku.

lampour... tergezut sebab dah lama gile tak nampak ko sejak aku tuka version. Mai ISR Pennstate kan? Meh la bertandang umah aku, awie, shakir...

to dekda... bile ko tulis komen nih? Senyap2 kat belakang aku hari tuh ek? :p time kaseh dekda... aku pun tak sanggup tinggalkan ko. Sama2la kite berdoa...

azya, memang aku setuju sangat dengan apa yang ko cakap tuh. Memang apa2pun yang bakal terjadi, semuanya terserah pada diri aku sendiri. I was just searching for strength and glad that I found it here :)


Time kaseh sekali lagik.. enjoy ur spring break. Aku ikut si etake dan rakan2 dari wisconsin. Ikut derang pi niagara falls :D

Posted by Ahmad Fadzli on March 6, 2004 at 8:15:00 AM | Permalink