yo

Sok hari pertama sekolah. Kol 9 pagi dah ade kelas. Aku akan kekalkan tabiat aku mase summer. Pegi sekolah seawal mungkin.. Breakfast kat creamery. Kol 5 petang baru boleh balik umah. Yeah... tu die jadual harian aku.. heh heh..

Skang aku duk umah baru dengan Syah. Name apartment Park Hill. Tak bape jauh ngan campus. 5 minit berjalan. Rumah nih ok.. memuaskan. Yang aku tak puas hatinye, sebab poket aku kering. Pergh.. tensyen giler.. Padahal dah macam2 dah aku pk dalam paler otak nih. Nak hias tuh la nak hias ni ler.. Tapi.. duit plak takde.. Moreover, Next allowance masuk lambat lagik. Nak survive duit sewa pon tak tentu lagi. Haahh...

The Legend tinggal kenangan... Rumah baru.. azam pon kene baru.. InshaAllah.. 3.5 and above!!! (gambar paling poyo...)
Last day di The Legend. Baru nak amek gambar..


oh yer.. laporan mase pegi Busch Garden tuh aku belum buat lagik. Malas... Ade mood nanti baru buat.. :D

Posted by Ahmad Fadzli on September 2, 2003 at 12:08:00 PM | Permalink