salam..

Sekembali dari Busch Garden arik tuh... takde ape sangat yang aku buat. Bebudak nih tumpang umah aku ngan Syah sampai hari nih, hari di mana derang sumer dah boleh pindah masuk dorm. Aku tido lambat semalam... bangun pun ape lagi.. hampir2 terlepas Zohor. Aku nak mintak maap kat pennstaters sebab aku tak tolong korang angkat2 barang tadik. Itu kesilapan dan kelemahan aku. Sorry guys.. Sometimes i just hate to be myself. Selambe sangat!!

Aku still takde mood nak menulis. Maybe because masih ade bende yang tak setel. Ape die yang tak setel2 tuh? well... Soal perasaan, susah nak cakap. Tak tau bile boleh kembali seperti sediakala. Biarlah... Ape2pun masa tetap berjalan, kehidupan perlu diteruskan.

Oh yer.. sebelum mengkahiri, aku nak ucapkan selamat kembali kepada sumer skalik kat United States.. Selamat kembali belajar... cheers young spirits and gud luck!

bai..

Posted by Ahmad Fadzli on August 29, 2003 at 12:50:00 PM | Permalink