allo...
Best.. memang best bebudak University Terrace masak. Bertambah bulat la perot aku skang nih. heh heh.. Minggu nih dah masuk minggu keempat. Tak lama dah nak masuk 2nd session. Cuak siot.. Lepas tuh lagi.. Junior bakal datang.. Pergh.. lagi la tak sabar..

Skang nih aku rase stabil la siket. Takdela serabut sangat. Masalah aku belom setel lagik. Dalam minggu nih inshAllah aku cube setelkan. Dah lame aku tak tanya kaba orang Malaysia. Malas sebenarnye nak beli kad tepon tuh. Mahal tuh takde la mahal.. Cume aku taknak la kerap sangat tepon. Tak best le cenggitu. Paling kurang.. aku tepon la mesia sebulan skalik. Cukopkan syarat.

Kelas aku stakat nih semua berjalan lancar. Takde masalah. Minggu lepas alhamdulillah aku tak ponteng. heh heh... Bukan ape.. Seronok datang kelas melukis nih. Enjoy. Takde la nak strain ape2. Plak tuh memang hobi aku melukih. Memang la aku layan 3 jam duk dalam kelas tuh. Kadang2 instructor tuh bawak kitorang melukis kat luar. Stakat nih teknik aku dah bertambah. Boleh la....

Kelas music aku paling best. Tak payah datang kelas pon boleh dapat 100% heh heh.. Lek jer.. canggih sangat. Sumernye melalui online jer. Nak discuss pon ade portal ngan classmates. Kalo tak paham tanya jer teros prof Hurtz. Midterm jumaat lepas pon buat online jer.. alhamdulillah.. boleh buat. Ade projek music kene hantar minggu depan. Aku nak cube siapkan minggu nih.

Posted by Ahmad Fadzli on June 9, 2003 at 6:18:00 PM | Permalink