Hidup nih memang banyak dugaan. Kalau tak nak terime dugaan, boleh pi mampos. Kalau tak daya nak terime dugaan, itu masalah lain dan inilah jenis masalah yang sedang menghantui aku sejak akhir2 nih...

Dah lame aku tak menulis dalam blog nih. Cam rugi plak kalao aku tak tulis since aku dah bayar mahal2. heh heh... So, aku rase baik aku mula balik tabiat menulis jurnal nih. Dah lame aku stop. Last time aku tulis diari mase kat sunway... Sejak 1995, aku tulis diari. Setahun satu diari.... Aku simpan elok2 diari tuh. Mane tau bile dah besar maja nanti, terbace kisah2 lame... boleh tergelak sengsorang... Since now kite dah ade teknologi baru... Aku rase aku dah boleh anjak paradigma untuk menerima teknologi nih. Tapi ade sedikit kelainan... Aku tulis diari dulu penuh dengan rahsia2, skang nih nak berahsia ape lagi... heh heh... banyak la orang tau pasal aku nanti. Tuh belom kire member2 gengjurnal and blogrings yang lain...

Aku nak gerak pi kelas... Arik nih sambung lukis potrait...

Posted by Ahmad Fadzli on June 4, 2003 at 7:13:00 PM | Permalink