salam...
Lama aku tak 'bercakap' dengan jurnal. Tentu 'die' menganggap aku seorang yang pentingkan diri sendiri. Heh...

Hari rabu agak ok. Homework cemerlang. Cuma kelas kol 9 pagi jer aku tak pegi. Bangun lewat 5 minit... terus rasa malas. Mintak2lah takde kuiz ke ape. Then last class tghhari ade kuiz.. alhamdulillah, awie kasik aku tiru lagik... haha.. terpaksa beb. Kalau fail subjek nih, mau balik malaysia aku! Mintak dijauhkan... Setakat nih alhamdulillah.. takde lagi 'failing' sabjek cam dulu. Harap aku terus istiqamah (konsisten).

Memang hasrat aku, dalam sebulan sebelum final nih, aku nak betulkan balik niat belajar aku. Betulkan kat mana silap aku. Cuba balik regain kekuatan. Cuba hilangkan perasaan malas. Aku nih... lagik nak dekat final, lagik malas... every semester gituh. Kompius betul.. orang lain sah2 makin bimbang.. makin rajin. So, azam aku, mula2 skali aku taknak ponteng kelas. Especially kelas hdfs pagi tuh. Nasib baik la kelas tuh ade 4 midterm and no final. And every midterm tak comprehensive... So, tak kesah kalau aku kantoi salah satu exam, I can still change the situation. First of all... jangan ponteng lagi dah....

Actually, aku baru bangun tgh malam tadi.. haha.. ape kejadahnye bangun tgh malam.. Waktu tidur aku skang memang serabut. Tak pernah tetap.. kejap2 tido kol 3 pagi, soknye tido kol 3 petang plak.. ish ish... Mana tak sakit kepala..

Aku ade hw kene siapkan nih.. Sedang orang lain tgh tido nih, baiklah aku siapkan mana yang perlu disiapkan. Mandi pun termasuk skalik hahaha! Static exam dalam 2 minggu lagik, then baru final weeks datang. So, eloklah kirenye aku stat membizikan diri mulai hari ini...

Masapsu plak banyak aktiviti nak buat. Semuanya dalam perancangan skang nih. Yang paling terdekat, kitorang ada bbq and international cultural fair... Bercakap mengenai masapsu nih, aku rasa aku laa mr vice yang paling tak boleh diharap. Patut nye.. aku kene la rajin2kan diri, bersosial... kenal2 orang... Orang kata tugas mr vice nih adalah untuk gain interests. Jumpe kelab nih.. jumpe kelab tuh.. tapik aku? duduk jer kat umah nih.. kawan dengan melayu.. cakap melayu.. makan masakan melayu.. takdek perkembangan langsung.. sedih.. Nak kata aku nih jenih tak bersosial tak jugak.. Aku rasala.. orang2 scorpio nih memang gini.. cepat berubah-ubah. Kejap2 ok.. kejap2 tak ok... bagi aku, it depends on my mood.. :D

Skang aku tgh obsessed ngan kete... wallpaper aku gambar keta mazda rx8 2004. Then aku tak puas hati ngan honda 2004 yang lambang die besar sikit tuh. Hish.. bile la aku nak keje, dapat keta senirik... Haih!!!


Posted by Ahmad Fadzli on April 8, 2004 at 4:42:00 PM | Permalink